Filter

Veel gestelde vragen

Ik heb een klacht

Zint.nl en klachtenkompas.nl

Dit is erg vervelend. Klantteveredenheid is voor ons van groot belang. Indien u onverhoopt toch een klacht heeft dan kunt u zich direct melden via Klachtenkompas.nl . Uw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen waarop u binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons mag ontvangen. 

Hier vindt u alle klachten terug die wij hebben gehad de afgelopen twee jaar inclusief de eventuele oplossing. Open en eerlijk!

Zint.nl en consumentenbond

>> Voor de complete procedure klik hier <<

Klachtenkompas is een inititief van de Consumentenbond. 

>>Klik hier om naar Klachtenkompas te gaan<<

Mocht u er onverhoopt niet met Zint.nl uitkomen dan kunt u via www.sgc.nl direct digitaal uw klacht indienen. (De geschillen commissie).

U kunt ook een klacht indienen bij de Europese Online geschillencommissie. Middels onderstaande link kunt u hier terecht:

>> Online geschillencommissie <<

Hoe wordt mijn retour verwerkt?

U kunt binnen de wettelijke termijn van 14 dagen nadat u uw product heeft ontvangen, uw aangekochte producten herroepen.U heeft na het herroepen 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen de betaalde gelden netjes aan u retourneren.

Na aankoop kunt u in uw eigen account (welke u kunt aanmaken bij aankoop van uw product) een eventueel retour aanmaken. U krijgt dan netjes een servicenummer welke u op uw retour kan plakken. Zodoende kunnen wij alles administratief goed verwerken voor u.


Ik heb te weinig planken ontvangen?

Wij hebben een zeer geavanceerde uitgaande controle waarbij beeldmateriaal beschikbaar is. Zodoende kunnen we voordat de verpakking definitief dichtgaat vastleggen hoeveel producten en welke producten worden verstuurd. Mocht u onverhoopt toch minder producten hebben ontvangen dan u besteld heeft, stuurt u dan direct een e-mail naar klantenservice@zint.nl


Zijn er kosten verboden aan retourneren?

Voor het retourneren van uw product zijn de verzendkosten voor uw rekening. Wij raden u aan om via DHL of een Kiala punt (UPS Access point) terug te sturen daar dit aanzienlijk lagere kosten met zich meebrengt. 

houten broodplank houten kaasplank houten pizzaplanken houten vleesplanken Houten snijplanken Houten hakblpokken Houten Dienbladen